Вы просматриваете: Главная > Результати моніторингу якості освіти > Аналіз якості навчальних досягнень учнів 1-11 класів за 2017-2018 н. р.

Аналіз якості навчальних досягнень учнів 1-11 класів за 2017-2018 н. р.

Аналіз якості  навчальних досягнень учнів 1-11 класів

роки Всьогоучнів

1-11кл.

Висок.рівень % Достат.рівень % Середнрівень % Початкрівень % якість
2010/2011 1127 76 6,7 476 42,2 617 54,7 12 1 48.9
2011/2012 1184 79 6,7 482 40,7 625 52,7 4 0,3 47,4
2012/2013 1215 118 9,7 575 47,3 521 42,8 1 0,08 57
2013/2014 1219 126 10,4 617 50,6 474 38,8 2 0,2 61
2014/2015 1227 110 9 542 44,2 681 55.5 4 0,3 53,2
2015/2016 1197 119 9,9 613 51,2 455 38 10 0,8 61
2016/2017 1190 101 8,5 572 48,6 515 43,2 2 0,1 57,1
2017/2018 1226 90 7,3 589 48,0 539 43.9 8 0,6 55,3

 

Якість навчальних досягнень у % за паралелями

Паралелі класів 2007-2008 2008-2009 2009-2010 2010-2011 2011-2012 2012-2013 2013-2014 2014-2015 20152016 2016-2017 2017-2018
1 кл. 61,4 61,8 56,9 50,4 60,4 62,2 73,9 69,6 63,4 69 61,7
2 кл. 50,5 70,2 57,9 58,3 57,9 72,5 74,4 73 83,5 63 70,4
3 кл. 51,0 54,3 71,2 66,6 60,3 58,5 68,9 70,9 73,9     75 69,1
4 кл. 55,5 50 58,6 60,2 62,7 64,5 61,9 63 63,7 66 68
школа І ступеню 55,2 60,5 59,2 59,3 60,3 64,4 70 69 71,1 68 67
5 кл. 45,5 56,8 48,5 53,4 62,9 70,5 75,5 60,3 53,8 60 55,5
6 кл. 35,8 37,4 43,5 39,4 51,7 52,8 53,5 46,2 51,2 39 46,2
7 кл. 18,5 22,4 34,9 44,3 31,2 44,5 44 44,8 38,1 42 29,6
8 кл. 9,6 20,3 24,1 32,6 45,2 29,4 41 40,9 42,9 34 38,5
9 кл. 34,7 15,3 30,9 37,8 43,2 42,7 37,3 40,4 41,3 49 40,9
школа ІІ ступеню 28,8 32,8 35,4 40,7   49,5 52,1 46,5 45,5 45 42,6
10 кл. 16,9 39,3 38,6 46,5 45,8 45,4 46,2 77,7 46 56,6
11 кл. 53,7 33,3 56,8 61,2 74,2 76,8 60,3 62 65 63,4
школа ІІІ ступеню 35,3 36,6 56,8 38,6   59 63,5 53,3 54,4 54 60
Всього І-ІІІ ступень 40,6 40,9 46,7  48,9     57  61  53,2  61,1 57,1 55,3

За два останніх роки якість навчальних досягнень учнів школи І ступеню навчання залишається стабільно високою, що свідчить про якісну  і чітку організацію навчально-виховного процесу, але слід проаналізувати які резерви залишаються незадіяними для підвищення цього відсотка.

Порівняльний аналіз якості навчальних досягнень учнів основної школи (5-9 класи) – зменшується, що свідчить про підвищені вимоги з боку вчителів, які почали орієнтуватися на вимоги до якості освіти, яка перевіряється тестуванням ЗНО.

Основні причини зниження якості навчальних досягнень учнів 5-8 кл. – труднощі, пов’язані з психолого-віковими особливостями даного віку, але аналіз робіт класних керівників 5-8 класів показав, що зв’язок сім’ї і школи не носить конструктивного характеру. Не завжди класні керівники використовують вплив батьків для підвищення рівня навчальних досягнень учнів. Але були інші причини зниження якості навчання, а саме не якісна заміна уроків відсутніх вчителів.

Якість навчальних досягнень учнів старшої школи у цьому навчальному році в порівнянні з минулим навчальним роком стала значно вище.

У наступному навчальному році слід розглянути шляхи підвищення відсотку якості метою яких повинно бути  відповідальне ставлення вчителів школи за результати навчання у профільній школі.

Кількість учнів, які мають високий рівень навчальних досягнень у порівнянні з минулими роками зменшився:

 

118 учнів у 2012-2013 н.р

126 учнів у 2013-2014 н.р

110 учнів  у 2014 – 2015 н.р.

119 учнів у 2015-2016 н.р.

101 учень у 2016-2017 н.р.

90 учнів у 2017-2018 н.р.

Нагороджені похвальними листами учні 3-8-х, 10-х класів

в 2013-2014 н.р. – 79 учня

в 2014-2015 н.р. – 86 учнів

в 2015 -2016 н.р. – 86 учнів

в 2016-2017 н.р. – 64 учня

в 2017-2018 н.р. – 78 учнів

Разом оцінки середнього рівня мають 589 учнів школи, або 48 %. Ці дані свідчать що вчителі школи у повному обсязі використовують систему оцінювання навчальних досягнень, технологію особистісно-орієнтованого навчання.

З метою стимулювання творчого вдосконалення учнівської молоді, виявлення та розвитку обдарованих учнів, пропаганди досягнень науки, техніки та новітніх технологій листопаді – грудні 2017р. підведені підсумки участі учнів школи  у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіадах (наказ по школі від 09.01.2018р. № 2).

         Аналіз участі учнів школи свідчить про високий рівень підготовки учнів до олімпіад вчителями школи тому що протягом останніх років кількість переможців ІІ етапу  постійно зростає.

2008-2009н.р. – 45 переможців (52,3 % від загальної кількості учасників).

2009-2010н.р. – 46 переможців(63,8 % від загальної кількості учасників).

2010-2011 н.р. – 54 переможця(58,6 % від загальної кількості учасників).

2011 – 2012 н.р. – 69 переможців (57,9 % від загальної кількості учасників).

2012 -2013 н.р. – 86 переможців (66,1 % від загальної кількості учасників).

2013-2014 н.р. – 96 переможців (65,7 % від загальної кількості учасників).

2014-2015 н.р. – 89 переможців (68,3 % від загальної кількості учасників)

2015-2016 н.р. – 107 переможців  (69,9 % від загальної кількості учасників)

2016 – 2017н.р.- 106 переможців(75,3 % від загальної кількості учасників)

2017 – 2018 н.р. – 110 переможців(78,3 % від загальної кількості учасників)

За кількістю переможців у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад наша школа займає друге місце серед спеціалізованих шкіл міста ( після школи № 30), та четверте серед ліцеїв та гімназій.

51 учнів школи ввійшли в міську команду, із них 46 стали призерами ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад де посіли 3 перших місця. В цьому році у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіадах брали участь 5 учнів школи. Переможцями стали – 4 учня (Бурцевич В., Когут Д., Валько В. – з математики, Кухаренко Ж., – з російської мови та літератури). Тур Д. – учень 11-А класу був учасником IV етапу з математики.

У Міжнародному конкурсі з української мови ім. П. Яцика на Всеукраїнському етапі одержала перемогу учениця 8-А класу Кучер Марина .

У конкурсі — захисту учнівських проектів МАН у цьому навчальному році участь брали 2 учениці: Савка Дар’я — з біології (ІІ місце на ІІ етапі), Валько Катерина – з математики (І місце на ІІ етапі, учасниця ІІІ етапу).

Обсуждение закрыто.