Аналіз якості навчальних досягнень учнів 1-11 класів за 2017-2018 н. р.
Аналіз якості навчальних досягнень учнів 1-11 класів
роки | Всьогоучнів
1-11кл. |
Висок.рівень | % | Достат.рівень | % | Середнрівень | % | Початкрівень | % | якість |
2010/2011 | 1127 | 76 | 6,7 | 476 | 42,2 | 617 | 54,7 | 12 | 1 | 48.9 |
2011/2012 | 1184 | 79 | 6,7 | 482 | 40,7 | 625 | 52,7 | 4 | 0,3 | 47,4 |
2012/2013 | 1215 | 118 | 9,7 | 575 | 47,3 | 521 | 42,8 | 1 | 0,08 | 57 |
2013/2014 | 1219 | 126 | 10,4 | 617 | 50,6 | 474 | 38,8 | 2 | 0,2 | 61 |
2014/2015 | 1227 | 110 | 9 | 542 | 44,2 | 681 | 55.5 | 4 | 0,3 | 53,2 |
2015/2016 | 1197 | 119 | 9,9 | 613 | 51,2 | 455 | 38 | 10 | 0,8 | 61 |
2016/2017 | 1190 | 101 | 8,5 | 572 | 48,6 | 515 | 43,2 | 2 | 0,1 | 57,1 |
2017/2018 | 1226 | 90 | 7,3 | 589 | 48,0 | 539 | 43.9 | 8 | 0,6 | 55,3 |
Якість навчальних досягнень у % за паралелями
Паралелі класів | 2007-2008 | 2008-2009 | 2009-2010 | 2010-2011 | 2011-2012 | 2012-2013 | 2013-2014 | 2014-2015 | 20152016 | 2016-2017 | 2017-2018 |
1 кл. | 61,4 | 61,8 | 56,9 | 50,4 | 60,4 | 62,2 | 73,9 | 69,6 | 63,4 | 69 | 61,7 |
2 кл. | 50,5 | 70,2 | 57,9 | 58,3 | 57,9 | 72,5 | 74,4 | 73 | 83,5 | 63 | 70,4 |
3 кл. | 51,0 | 54,3 | 71,2 | 66,6 | 60,3 | 58,5 | 68,9 | 70,9 | 73,9 | 75 | 69,1 |
4 кл. | 55,5 | 50 | 58,6 | 60,2 | 62,7 | 64,5 | 61,9 | 63 | 63,7 | 66 | 68 |
школа І ступеню | 55,2 | 60,5 | 59,2 | 59,3 | 60,3 | 64,4 | 70 | 69 | 71,1 | 68 | 67 |
5 кл. | 45,5 | 56,8 | 48,5 | 53,4 | 62,9 | 70,5 | 75,5 | 60,3 | 53,8 | 60 | 55,5 |
6 кл. | 35,8 | 37,4 | 43,5 | 39,4 | 51,7 | 52,8 | 53,5 | 46,2 | 51,2 | 39 | 46,2 |
7 кл. | 18,5 | 22,4 | 34,9 | 44,3 | 31,2 | 44,5 | 44 | 44,8 | 38,1 | 42 | 29,6 |
8 кл. | 9,6 | 20,3 | 24,1 | 32,6 | 45,2 | 29,4 | 41 | 40,9 | 42,9 | 34 | 38,5 |
9 кл. | 34,7 | 15,3 | 30,9 | 37,8 | 43,2 | 42,7 | 37,3 | 40,4 | 41,3 | 49 | 40,9 |
школа ІІ ступеню | 28,8 | 32,8 | 35,4 | 40,7 | 49,5 | 52,1 | 46,5 | 45,5 | 45 | 42,6 | |
10 кл. | 16,9 | 39,3 | 38,6 | 46,5 | 45,8 | 45,4 | 46,2 | 77,7 | 46 | 56,6 | |
11 кл. | 53,7 | 33,3 | 56,8 | 61,2 | 74,2 | 76,8 | 60,3 | 62 | 65 | 63,4 | |
школа ІІІ ступеню | 35,3 | 36,6 | 56,8 | 38,6 | 59 | 63,5 | 53,3 | 54,4 | 54 | 60 | |
Всього І-ІІІ ступень | 40,6 | 40,9 | 46,7 | 48,9 | 57 | 61 | 53,2 | 61,1 | 57,1 | 55,3 |
За два останніх роки якість навчальних досягнень учнів школи І ступеню навчання залишається стабільно високою, що свідчить про якісну і чітку організацію навчально-виховного процесу, але слід проаналізувати які резерви залишаються незадіяними для підвищення цього відсотка.
Порівняльний аналіз якості навчальних досягнень учнів основної школи (5-9 класи) – зменшується, що свідчить про підвищені вимоги з боку вчителів, які почали орієнтуватися на вимоги до якості освіти, яка перевіряється тестуванням ЗНО.
Основні причини зниження якості навчальних досягнень учнів 5-8 кл. – труднощі, пов’язані з психолого-віковими особливостями даного віку, але аналіз робіт класних керівників 5-8 класів показав, що зв’язок сім’ї і школи не носить конструктивного характеру. Не завжди класні керівники використовують вплив батьків для підвищення рівня навчальних досягнень учнів. Але були інші причини зниження якості навчання, а саме не якісна заміна уроків відсутніх вчителів.
Якість навчальних досягнень учнів старшої школи у цьому навчальному році в порівнянні з минулим навчальним роком стала значно вище.
У наступному навчальному році слід розглянути шляхи підвищення відсотку якості метою яких повинно бути відповідальне ставлення вчителів школи за результати навчання у профільній школі.
Кількість учнів, які мають високий рівень навчальних досягнень у порівнянні з минулими роками зменшився:
118 учнів у 2012-2013 н.р
126 учнів у 2013-2014 н.р
110 учнів у 2014 – 2015 н.р.
119 учнів у 2015-2016 н.р.
101 учень у 2016-2017 н.р.
90 учнів у 2017-2018 н.р.
Нагороджені похвальними листами учні 3-8-х, 10-х класів
в 2013-2014 н.р. – 79 учня
в 2014-2015 н.р. – 86 учнів
в 2015 -2016 н.р. – 86 учнів
в 2016-2017 н.р. – 64 учня
в 2017-2018 н.р. – 78 учнів
Разом оцінки середнього рівня мають 589 учнів школи, або 48 %. Ці дані свідчать що вчителі школи у повному обсязі використовують систему оцінювання навчальних досягнень, технологію особистісно-орієнтованого навчання.
З метою стимулювання творчого вдосконалення учнівської молоді, виявлення та розвитку обдарованих учнів, пропаганди досягнень науки, техніки та новітніх технологій листопаді – грудні 2017р. підведені підсумки участі учнів школи у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіадах (наказ по школі від 09.01.2018р. № 2).
Аналіз участі учнів школи свідчить про високий рівень підготовки учнів до олімпіад вчителями школи тому що протягом останніх років кількість переможців ІІ етапу постійно зростає.
2008-2009н.р. – 45 переможців (52,3 % від загальної кількості учасників).
2009-2010н.р. – 46 переможців(63,8 % від загальної кількості учасників).
2010-2011 н.р. – 54 переможця(58,6 % від загальної кількості учасників).
2011 – 2012 н.р. – 69 переможців (57,9 % від загальної кількості учасників).
2012 -2013 н.р. – 86 переможців (66,1 % від загальної кількості учасників).
2013-2014 н.р. – 96 переможців (65,7 % від загальної кількості учасників).
2014-2015 н.р. – 89 переможців (68,3 % від загальної кількості учасників)
2015-2016 н.р. – 107 переможців (69,9 % від загальної кількості учасників)
2016 – 2017н.р.- 106 переможців(75,3 % від загальної кількості учасників)
2017 – 2018 н.р. – 110 переможців(78,3 % від загальної кількості учасників)
За кількістю переможців у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад наша школа займає друге місце серед спеціалізованих шкіл міста ( після школи № 30), та четверте серед ліцеїв та гімназій.
51 учнів школи ввійшли в міську команду, із них 46 стали призерами ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад де посіли 3 перших місця. В цьому році у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіадах брали участь 5 учнів школи. Переможцями стали – 4 учня (Бурцевич В., Когут Д., Валько В. – з математики, Кухаренко Ж., – з російської мови та літератури). Тур Д. – учень 11-А класу був учасником IV етапу з математики.
У Міжнародному конкурсі з української мови ім. П. Яцика на Всеукраїнському етапі одержала перемогу учениця 8-А класу Кучер Марина .
У конкурсі — захисту учнівських проектів МАН у цьому навчальному році участь брали 2 учениці: Савка Дар’я — з біології (ІІ місце на ІІ етапі), Валько Катерина – з математики (І місце на ІІ етапі, учасниця ІІІ етапу).