Вы просматриваете: Главная > Навчальний процес > Педагогічна рада

Педагогічна рада

30 жовтня відбулася педагогічна рада на тему:«Новий закон про освіту: реалізація компетентнісного підходу в навчанні»

IMG_20171030_101404 IMG_20171030_101424 IMG_20171030_101957 IMG_20171030_102029 IMG_20171030_104638 IMG_20171030_102046 IMG_20171030_111454

 

Було прийнято проект рішення педагогічної ради

  1. Продовжити роботу педагогічного колективу над формуванням ключових компетентностей учнів у контексті вимог Нового закону про освіту, Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти.
  2. 2. Учителям початкових класів, вчителям-предметникам:

2.1. Повторно опрацювати вимоги державних програм щодо формування основних компетентностей учнів з навчальних дисциплін;

2.2. Впроваджувати у практику роботи досвід кращих вчителів з проблеми  формування ключових компетентностей учнів у системі навчання та виховання.

2.3. Продовжити роботу щодо використання під час навчального процесу технологій   розвитку критичного мислення, цілеспрямовано використовувати форми і методи, педагогічні технології відповідно до специфіки предмета, індивідуальних особливостей учнів.

2.4. Систематично працювати над підвищенням рівня викладання предметів, вдосконалювати свою професійну майстерність, проваджувати освітні інновації, сучасні інформаційні технології з метою розвитку в учнів ключових компетентностей.

2.5. Посилити роботу з обдарованими дітьми, залучати їх до участі в предметних олімпіадах, різноманітних конкурсах та проектах, що створюють умови для самопізнання й самореалізації учнів.

2.6. З метою зацікавлення учнів вивченням навчальних предметів:

  • пропонувати творчі завдання різного ступеня складності, підвищувати рівень самостійності й творчості;
  • практикувати використання диференційованих домашніх завдань та прийомів випереджального навчання;
  • активніше залучати дітей до гурткової роботи, участі в роботі шкільного відділення МАН, олімпіадах, конкурсах з різних предметів.
  1. Керівникам методичних об’єднань:

3.1. На підсумкових засіданнях проаналізувати вплив викладання конкретних навчальних предметів на формування ключових компетентностей;

3.2. Презентувати педагогічні досягнення на сторінках фахових журналів, залучатися до педагогічних виставок з метою представлення своїх методичних знахідок.

  1. Внести в план роботи психологічної служби на 2017/2018 н. р. діагностичне дослідження стану формування ключових компетентностей в учнів випускних (4, 9, 11) класів та результати розглянути на засіданні педагогічної ради.
  2. Розмістити на сайті школи інформацію про засідання педагогічної ради та її рішення.

Обсуждение закрыто.